Nieuwjaar 2024 start sfeervol bij St.Caecilia

Presentatie nieuwe Tamboermaitre en jeugdslagwerk

Wie wint 14e Kapelaan Walters Trofee ?

Huldiging jubilarissen

Op zaterdagavond 6 januari om 19.00 uur houdt Harmonie St. Caecilia haar traditionele nieuwjaarsbijeenkomst in het plaatselijke Ontmoetingscentrum.

Tijdens een kort muzikaal programma zullen de slagwerkgroep en harmonieorkest terugblikken op het succesvolle afgelopen jaar. Ook zal een nieuwe lichting leerlingen hun debuut gaan maken in een nieuwe jeugdslagwerkgroep!

De jaarlijkse bijeenkomst is voor St.Caecilia een unieke gelegenheid om haar jubilarissen feestelijk te huldigen. Daarnaast zal de door de vereniging een talentvolle Tamboermaitre worden gepresenteerd die de huidige maitre Ben Balk zal gaan opvolgen. Ook zal voorzitter Bert Selman alvast vooruitkijken naar een nieuw muzikaal jaar met grootse evenementen.

In het kasteeldorp wordt jaarlijks met belangstelling uitgekeken naar bekendmaking van de Kapelaan Walters Trofee. Deze prijs is genoemd naar de oprichter van St.Caecilia en zal voor 14e maal worden uitgereikt aan de persoon die zich op bijzondere wijze heeft ingezet voor de vereniging. De afgelopen jaren is de vereniging actief met grote evenementen waarvoor veel leden zich op diverse manieren zeer  intensief hebben ingezet. De vraag is dus: wie mag deze bijzondere jaarlijkse prijs in ontvangst komen nemen?

De toegang is gratis en iedereen wordt hierbij van harte uitgenodigd. Graag tot zaterdag 6 januari 19.00 uur in het Ontmoetingscentrum te Doornenburg!