Oliebollenactie

Ook in 2020 houdt de vereniging weer haar jaarlijkse oliebollenactie in Doornenburg. Deze oliebollen worden traditiegetrouw gebakken door Bakkerij Van Kol en de opbrengst is bestemd voor de jeugd van de harmonie. Vanwege het coronavirus komen we deze keer niet met bestelformulieren bij u aan de deur. Wel bezorgen wij de oliebollen corona-proof bij u thuis.

Bestelformulieren zullen in Doornenburg worden rondgebracht. Daarnaast is het formulier ook hier te downloaden (zie onderaan dit bericht). U bestelt uw oliebollen vóór 24 december door het verschuldigde totaalbedrag naar de harmonie over te maken met in de omschrijving uw bestelling.

Vanwege de coronamaatregelen zal een kleine groep leden zorgdragen voor het inpakken van de oliebollen. Deze leden zullen allen een mondkapje en handschoenen dragen. Ook de bezorgers zullen mondkapjes dragen.

Uw bestelling wordt op woensdag 30 december na 10.00 uur vers bij u thuisbezorgd. Omdat uw bestelling al is afgerekend hoeft u niet thuis te zijn. Wij hangen de bestelling aan uw deur en bellen aan. Indien u niet thuis bent laten we uw bestelling achter.

De harmonie wenst iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en muzikaal nieuwjaar.

Inpakken oliebollen tijdens de actie vorig jaar (2019)